sobota 1. února 2014

Monsters over me, please control me

Někdy v životě potřebujeme dělat něco, o čem víme, že nás ničí, ale zároveň nám dává to, co chceme a činí nás to šťastnými. Ano, tenhle blog, je ProAna blog. A já chci být taková, cítím to tak, jen mám slabou vůli a vím, že sama to nezvládnu. Proto jsem si tento blog založila, aby jsme se navzájem podporovali. Hlavně já vaši podporu potřebuji. Podporu všech, kdo to cítí stejně. Chci alespoň jednou v životě něco dokázat, chci se cítit krásná a šťastná. Prosím všechny, kteří s tímto nesympatizují, aby mě nesoudili. Je to moje rozhodnutí, můj život, můj cíl. Nikoho k ničemu stejnému nenutím! Jak se říká, každý svého štěstí strůjce. A my, kteří to cítíme stejně a chceme stejnou věc, se chápeme :) . Ano, vím jaká jsou rizika, vím co to může udělat s mým zdravím, vím, že to pro mé tělo není dobré...ale já to mé tělo nenávidím. Zatím...A věřím, že jednoho dne ho budu moct milovat, pokud se vzájemně podpoříme a já to tím pádem dotáhnu do konce. Kde ten konec bude, nevím, ale vím, že mezitím nastane ta fáze, kdy si budu moct říct, že se konečně cítím šťastná a co se stane potom, to nechám osudu. Nejsem hloupá, kdybych byla, nikdy bych se nerozhodla tvrdě jít za svým štěstím. A že jdu zrovna touhle cestou, to už nechte na mě. Pro všechny, kteří jdou tou samou cestou, je tu tento blog, abychom se na té cestě mohli potkat, podpořit a celkově jít tak trochu spolu.
Vy, kteří jste zde zabloudili z důvodu mě soudit a moralizovat ani to prosím nezkoušejte a raději odejděte, kdo jste, abyste mohli soudit můj život? Ani vás neznám....:)
A vy, kteří mě chápete, buďte vítáni :) !
Doufám, že se na mém blogu budete cítit příjemně, budete se zde vracet a najdete zde své bezpečné útočiště! :)

Vaše Cay [kej]

Žádné komentáře:

Okomentovat