sobota 1. února 2014

What you want, what you need


                                               

Musím se přiznat, že vážně nejsem moc dobrá. Pokaždé si to pokazím. Dokázala jsem nejíst dva týdny, a  musím říct, že během těch dvou týdnů jsem se cítila lépe než kdy jindy. Pocit hladu jsem milovala, činil mě  šťastnou a cítila jsem se hezčí. Nikdy jsem se nepřejídala nebo nejedla víc, než všichni okolo mě. I když na to opravdu nevypadám...A tak jsem si řekla, že i když jím třeba méně, než mé hubené kamarádky a stejně vypadám, tak, jak vypadám, bylo by lepší jíst ještě míň. Nejlépe jídlo úplně omezit.A tak, pokaždé když jsem měla hlad, napila jsem se. Pila jsem jen vodu a zelený čaj. Pořád jsem u sebe měla sklenici a kdykoli mě dohonila myšlenka na jídlo, napila jsem se.Voda má nula kalorií a já ji můžu vypít kolik chci, říkala jsem si. Jenže po tom se to nějak zvrtlo. Ani nevím jak a jedla jsem zase tak, jak předtím. Ne víc, prostě normálně.Nějak jsem na to vše přestala myslet, ztratila jsem vůli. A teď chci začít znovu. Jen si dám lehčí náběh. Pro začátek si dovolím dvě jídla denně, pak jen jedno a tak dále :). Co se týče pohybu, řekla bych, že to není zase tak hrozné. Denně toho hodně nachodím, chodím hodně do schodů, na procházky se psem.Už nějakou dobu cvičím podle videí na yt 10 mins abs workout.Snažím se každý den alespoň jedno video, ale když je čas dám si dvě nebo tři za sebou :). Poslední dobou mě začal bavit squash, jenže není nikdo v mém okolí, koho by squash taky tak bavil a hlavně kdo by měl čas a chuť na něj se mnou chodit pravidelně. Jen co se trochu oteplí a není moc mokro, vyrážím na kolo nebo na brusle. Tak doufám, že se vzájemně podpoříme, hlavně v tom jídle. Důležité je vydržet!

Cay :) 





Žádné komentáře:

Okomentovat