úterý 11. února 2014

Skip dinner wake up thinner



Dnešek byl horor. Opravdový horor, co se jídla týče. Snědla jsem toho více, než jsem původně chtěla. Nejradši bych se profackovala....Takže na snídani jsem vypila 250ml sójového mléka,  na svačinu jsem snědla 4 kousky slaného listového štrúdlu,  a na oběd jsme měli rybí prsty. Fuj, stydím se. Večeře už nepřichází v úvahu. Dám si vodu a zelený čaj. A hodlám si dát vodu a zelený čaj i zítra na snídani, svačinu, oběd, večeři...Nic jiného, za ten dnešek. Nejhorší je, že ráno ve škole mám pokaždé šílený hlad, to by ani tak nevadilo, hlad je to, čeho chci dosáhnout, ale představte si, že sedíte v plné třídě, při hodině, kde je absolutní ticho, a najednou tam začne strašně nahlas kručet váš žaludek. Trapas... Tak mi držte palce, ať se zítřek podaří, a za ten dnešek mi vynadejte :(.
Cay

Žádné komentáře:

Okomentovat